Beyazlatma

Diş Beyazlatma Ağartma

Diş beyazlatma görselliğin ön planda olduğu bu dönemde beyaz dişlere sahip olmak için kullanılabilecek en iyi yöntemlerden biridir.

Neredeyse her insan lekeli dişlere sahip olduğundan şikayet eder ve bu nedenle büyük gülmekten çekinir. Bu tür şikayetleriniz varsa, dişlerinizi en gelişmiş tekniklerle ağartıp ZOOM kullanarak çözmek mümkün.

Beyazlatma işlemi dişlere zarar veriyor mu?

-Neredeyse bütün hastalarımızın ağartma işleminin dişlere zarar verip vermeyeceği konusunda endişeleri vardır. Oysa uygun koşullar ve doğru yöntemi seçerek, diş beyazlatmanın diş sağlığı üzerinde zararlı bir etkisi yoktur ve kesinlikle güvenlidir.

Neden beyazlatmayı düşünmeliyim?

– Korkusuzca gülebilmek, hem profesyonel hem de özel hayata olumlu katkı sağlıyor. Mutlu bir gülümseme, kendine güvenin en iyi yansımasıdır. Ayrıca neşeli insanların ve çalıştıkları şirketlerin diğerlerinden çok daha başarılı oldukları bilimsel olarak kanıtlanmıştır.

Dişlerimi beyazlatmanın başka yolları var mı?

-Beyaz dişlerle gülmenin farklı yöntemleri var. Klinikte bir diş hekimi tarafından uygulanan ve hastalarımızın evde uyguladıkları iki yöntem hakkında konuşabiliriz. En başarılı yöntem, diş hekimlerinin klinikteki seanslarını takiben hastalarımıza özel olarak evde hazırlanan koruyucularla devam etmektir. Piyasada hastaların kendilerini ağartabilecekleri birçok ürün satılıyor, ancak kesinlikle tavsiye etmiyoruz. Hazır plakların diş etlerinin yanması gibi istenmeyen bazı komplikasyonlar vardır.

Beyazlatma kimlere uygulanabilir?

-Beyazlatma prosedürleri 18 yaşın üzerindeki herkese güvenle uygulanabilir. Hamile ve emziren kadınlarda, diş minesinde derin çatlak olan hastalarda ve özellikle alkol ve sigara bağımlılıklarında, peroksit alerjisi olan hastalarda kullanılmaz.

Her dişte işe yarıyor mu?

-Ağartma yöntemleriyle hemen hemen her durumda başarı elde edilir. Ancak, bazı travmatik dişlerde ve genetik hastalıklarda tedavinin etkili olmadığı durumlar vardır. Bu gibi durumlarda, hastalarımıza büyülü laminelerle estetik gülümseme verebiliriz.

Tek seansta işe yarıyor mu?

-Genel olarak beyazlatma ilk uygulamada başlar ve klinikteki 1-2 seans sonrasında hastalarımıza evde 10-14 gün koruyucu kullanmaları söylenir. Tedavinin başarısı için hastanın bunları uygulaması kesinlikle şarttır. Hastalarımızın beyazlatma seanslarından sonra 48 saat boyunca sigara içmekten, renkli yiyeceklerden ve içeceklerden uzak durmaları çok önemlidir. Ağartma tedavisi, tedavinin kalıcılığı açısından yıllık olarak tekrarlanabilir.

Bu işlem sırasında acı hisseder miyim?

-İnsanların duyarlılık eşiklerine göre ilk gün tolere edilebilir bir karıncalanma olabilir. Ancak 2. günden sonra şikâyet yoktur.

Beyazlatma nasıl yapılıyor?

-Beyazlatma ilacının diş üzerinde aktivasyonu, ağartma sırasında lazer kullanılarak gerçekleştirilir. Diş hekimi diş etlerini korumak için özel bir maske uygular. Seans yaklaşık 45 dakikada tamamlanır.

*Yine de beyazlık açısından en iyi ve en kalıcı sonuca ulaşmak için porselen lamineleri öneriyoruz.